پمپ های فود گرید Graco ایده آل برای انتقال مواد غذایی با ویسکوزیته کم تا متوسط

پمپ های دیافراگمی دوبل
پمپ‌های دیافراگمی دوبل و برقی Graco برای پمپاژ طیف وسیعی از غذاها از جمله آب میوه‌های غلیظ، سس‌ها، رب، نشاسته، شراب، روغن درجه‌بندی مواد غذایی، مربا و ژله طراحی شده‌اند. پمپ های دیافراگمی مواد غذایی انعطاف پذیر ما برای کاربردهایی که به سرعت جریان بالا و قابلیت حمل نیاز دارند ایده آل هستند. علاوه بر این، ما آنها را برای استفاده دقیق و مداوم با ویژگی‌های شکست سریع طراحی کردیم که تمیز کردن پمپ‌ها را آسان می‌کند.

انعطاف پذیری انتقال غذا در طراحی قابل حمل
پمپ‌های دیافراگمی دوبل قابل حمل مواد غذایی ما نرخ جریان پردازنده‌های غذا را ارائه می‌کنند که حداقل 25 درصد بیشتر از بسیاری از پمپ‌های رقابتی است. و نرخ جریان بالاتر به شما انعطاف پذیری برای پردازش بیشتر محصولات غذایی، از سیالات با ویسکوزیته کم تا متوسط را می دهد. علاوه بر این، پمپ های دیافراگمی قابل اعتماد پیشرو در کلاس Graco طیف گسترده ای از الاستومرهای غذایی از جمله Santoprene، PTFE و EPDM/PTFE بیش از حد قالب گیری شده را ارائه می دهند.

مطابقت دارد FDA با دستورالعمل های سختگیرانه

نرخ جریان بالا
با سرعت جریان بالا، پمپ های دو دیافراگمی بهداشتی Graco شما می توانند به سرعت رب ها، مرباها و ژله ها را از ظروف نگهداری بزرگ منتقل کنند یا مایعات را از ظرف اصلی به ظروف کوچکتر بسته بندی کنند.

همه مناطق تماس با مایعات مطابق با FDA
برای حداکثر ایمنی، تمام مواد تماس سیال در پمپ های دو دیافراگمی بهداشتی ما نیز با مقررات FDA، از جمله قانون مقررات فدرال ایالات متحده (CFR) عنوان 21 مطابقت دارند.

طیف گسترده ای از الاستومرهای درجه غذایی
پمپ های دیافراگمی قابل اعتماد ما طیف گسترده ای از الاستومرهای غذایی از جمله Santoprene، PTFE و EPDM/PTFE بیش از حد قالب گیری شده را به تولید کنندگان مواد غذایی ارائه می دهد. طرح های Graco سایش و عمر دیافراگم را به ویژه در کاربردهای ساینده بهبود می بخشد.

پمپ های درجه مواد غذایی ایده آل برای انتقال مواد غذایی با ویسکوزیته کم تا متوسط.